Dlaczego nasz serwis?
Nasz serwis posiada licencję Peugeot Carrosserie Services, co oznacza, że spełnia wszystkie wymagania producenta dotyczące wykonywania usług blacharsko-lakierniczych. Peugeot Polska wspólnie z firmą DEKRA przyznaje licencję tylko tym serwisom, które przejdą pomyślnie audyt potwierdzający spełnienie ponad 170 wymagań dotyczących technologii naprawy, wyposażenia, jakości obsługi klienta oraz ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy.
Doceń spokój i beztroskę, jaką gwarantują umowy serwisowe Peugeot. Naprawy usterek, obsługa i profesjonalizm pracowników sieci Peugeot pozwolą ci zachować samochód w świetnym stanie technicznym i ograniczyć koszt użytkowania.
Gdy przywożą Państwo swój samochód do serwisu, zajmuje się nim cały zespół doświadczonych ekspertów oraz specjalistów. Struktura zespołowa wzmacnia transfer wiedzy i gwarantuje rozwiązanie nawet skomplikowanych problemów. Dzięki temu mogą być Państwo pewni, że zawsze otrzymają najlepszy serwis dla swojego samochodu.
Gwarancja jakości
Oryginalne części
Fachowe porady
Wykwalifikowani mechanicy
Wysoka jakość usług
Profesjonalna obsługa
Wieloletnie doświadczenie
Oryginalny program serwisowy
Specjalistyczne wyposażenie i oprogramowanie

Wymiana opon na letnie
Profesjonalnie wymienimy opony w Twoim samochodzie oraz zapewnimy im hotel.

Naprawy blacharsko-lakiernicze
Ekspresowe i profesjonalne naprawy Twojego auta po kolizji.

Usługa Door 2 Door
Przyjedziemy i odbierzemy Twój samochód, po wykonanej usłudze przywieziemy go do Ciebie Ponownie.

Stacja kontroli
Wykonujemy badanie techniczne samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych.
Dowiedz się więcej szczegółów o ofercie naszego serwisu

Stare Bielice k/Koszalina:
Koszalińska 89, 76-039 Stare Bielice
[email protected]
94 71 00 445
Informujemy, że zgodnie z wytycznymi WHO i GIS procedura serwisowa opera się na następujących krokach:
Cała obsługa klienta wykonywana jest z maksymalnym ograniczeniem kontaktów osobistych, bez potrzeby odwiedzania wnętrza budynku.
Kluczyk przechowujemy w foliowym opakowaniu ochronnym.
Wszystkie samochody pozostawione przez klientów, przed wjazdem do serwisu, poddawane są kwarantannie.
Stosowana jest obsługa bezdotykowa, wszelkie elementy typu kierownica, drążek zmiany biegów, siedzenia i dywaniki zabezpieczamy folią.
Wszyscy pracownicy wykonują czynności w ubraniu ochronnym.
Po wykonaniu usługi, każde auto poddawane jest ozonowaniu i odkażone przekazywane jest do odbioru klienta.
Wszelkie formalności załatwiamy zdalnie, bez potrzeby wchodzenia do punktu obsługi, za pomocą telefonu, Live Chat'u na stronie www.mojsiuk.pl oraz formularzy kontaktowych.