Serwis

Wybierz swój serwis

Serwis Mercedes-Benz
Serwis Peugeot i Citroen
Serwis Honda

Informujemy, że zgodnie z wytycznymi WHO i GIS procedura serwisowa opera się na następujących krokach:

Cała obsługa klienta wykonywana jest z maksymalnym ograniczeniem kontaktów osobistych, bez potrzeby odwiedzania wnętrza budynku.

Kluczyk przechowujemy w foliowym opakowaniu ochronnym.

Wszystkie samochody pozostawione przez klientów, przed wjazdem do serwisu, poddawane są kwarantannie.

Stosowana jest obsługa bezdotykowa, wszelkie elementy typu kierownica, drążek zmiany biegów, siedzenia i dywaniki zabezpieczamy folią.

Wszyscy pracownicy wykonują czynności w ubraniu ochronnym.

Po wykonaniu usługi, każde auto poddawane jest ozonowaniu i odkażone przekazywane jest do odbioru klienta.

Wszelkie formalności załatwiamy zdalnie, bez potrzeby wchodzenia do punktu obsługi, za pomocą telefonu, Live Chat'u na stronie www.mojsiuk.pl oraz formularzy kontaktowych.

Skontaktuj się z nami

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

(1)Grupa Mojsiuk - Mojsiuk sp. z o.o. sp.k., Mojsiuk sp. z o.o., Auto KM sp. k., Mojsiuk Motor sp. j. Mojsiuk Centrum Blacharsko - Lakiernicze S.A z siedzibą w 76 - 039 Stare Bielice, ulica Koszalińska 89

Twoja zgoda na otrzymywanie informacji o naszych produktach i usługach: